Често задавани въпроси

Въпроси и клиенти и нашите отговори.

Често задавани въпроси

Трябва ли да се регистрирам, за да поръчам?
Не, не е необходимо да се регистрирате. Можете да направите поръчка и без да имате регистрация в нашия сайт. Регистрацията се прави с цел да улесни Вашите бъдещи поръчки или да запазите артикул, който сте харесали, но няма да поръчвате веднага. Освен това, ако се регистрирате ще получавате актуални предложения за отстъпки от myhair.bg и промо кодове за отстъпка.
По какъв начин мога да поръчам?
Можете да направите поръчка директно през сайта ни. С цел да Ви улесним приемаме поръчки по всеки удобен за Вас метод - чрез системата за онлайн чат, e-mail, телефон, както и на facebook страницата ни.
 
Каква информация е нужна, за да поръчам по телефон или e-mail?
За да поръчате по телефона или електронна поща е необходимо да ни напишете: Име и Фамилия на получателя, телефонен номер за контакт и адрес за доставка. Освен това не пропускайте да ни посочите точното наименование на продукта или неговия код.
 
Какъв е срока за доставка?
Всички продукти в сайта са налични и ще бъдат доставени за един работен ден, след като получим потвърждение по телефона. По желание на клиента може да бъде уговорен точен ден и час за доставката.
 
С коя куриерска фирма се осъществява доставката?
Онлайн магазин MyHAIR.bg използва услугите на Еконт.
 
Каква е цената на доставката?
Доставката от онлайн магазин MyHAIR.bg е БЕЗПЛАТНА за всички поръчки на стойност над 60лв.
Мога ли да прегледам пратката при получаването?
Да. Всички поръчки, направени в нашият онлайн магазин се изпращат с опция за преглед и тест, преди заплащането. Ако не харесате даден продукт можете да го откажете.
 
Мога ли да върна поръчката и в какъв срок?
Да. Онлайн магазин MyHAIR.bg приема върнати пратки без необходимост от причина затова в срок от 14 дни от датата на получаването й. Стоката трябва да е в същото състояние, в което е получена.
 
Мога ли да заменя закупен продукт?
Да, можете да замените продукт в срок от 7 дни от датата на получаване. Той трябва да е в същото състояние, в което е получен. Доставката се поема от клиента.
За чия сметка са транспортните разходи при рекламация или замяна за продукт?
В случаите, когато MyHAIR.bg няма вина за възникнала рекламация и при замяна на продукт транспортните разходи се поемат от клиента.
 
Мога ли да направя промени по поръчката си?
След като направите поръчка Вие ще получите телефонно обаждане от екипа ни, за да я потвърдите. По време или преди това обаждане можете да направите всякаква промяна на поръчката си. След като веднъж тя бъде потвърдена по телефона, пратката ще бъде предадена на куриер и не е възможно да бъде променяна. Всяка последвала промяна може да бъде извършена с връщане и замяна на продукта, което ще оскъпи доставката.
Мога ли да откажа поръчката си?
В случай, че поръчката вече е потвърдена от Вас по телефона, можете да я откажете като заплатите единствено сумата за доставка. Ако се налага поръчката да бъде отказана по наша вина - ние ще платим разходите за доставка и връщането.
 
Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?
Вашите лични данни са защитени от ЗЗДЛ и се разглеждат при строга конфиденциалност. Те ще бъдат използвани само във връзка с направените от Вас поръчки и няма да бъдат споделяни.
 
Как да намеря по-лесно търсения от мен продукт?
За Ваше улеснение сме създали специална вътрешна търсачка в сайта. Тя работи максимално бързо и Ви улеснява да откриете, търсените артикули. Необходимо е да напишете само част от името на продукта и можете да го изберете от предложените Ви по-долу имена.
 
Защо да избера онлайн магазин MyHAIR.bg?
MyHAIR.bg  е онлайн магазин за естествена коса за удължаване. Нашата работа обхваща производство и дистрибуция на продуктите. Така можем да гарантираме както високото качество на нашите коси, така и най-добрата цена на пазара. Екипа ни е винаги на ваше разположение!